sobota 17. listopadu 2012

Medvědí rodina

Vyrazili jsme vlakem na výlet do Brna a i když to nemáme do moravské metropole daleko, každý z nás si prožil nějaká svou premiéru. Já jsem prvně navštívila brněnskou ZOO a hrad Špilberk. Jaroslav si prošel prvně temné v špilberské kasematy. No a Mikulášek měl obrovský zážitek snad ze všeho, co jsme podnikali. Úplně nejvíc nadšení prožíval při jízdě tramvají :)

V brněnské ZOO se toho podle Jaroslava za dlouhá léta moc nezměnilo, kromě zcela nové komplexní expozice s názvem Beringie. Dominantou v této povedené expozici je výběh se třemi medvědy kamčatskými.
Medvědice se jmenuje Kamčatka kluci Kuba a Toby.





Dali jsme si malou svačinku v podobě tatranky, medvědi hned začali větřit a přemlouvat nás pohledy o kousek této laskominy.






Máma Kamčatka už byla opravdu nazlobená, že jim nechceme dát ani kousek.




Máma to vzdala a začal prosit jeden z medvědích kluků.





V jednu chvíli to vypadalo, že si pro tu tatranku opravdu skočí.


4 komentáře:

  1. Šári u mě na blogu tě čekají milé informace. Je číslo 11 tvoje šťastné? Tak mrkni.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Šarka, tak k týmto zvieratám mám obrovský rešpekt. Tatranku by som si dala aj ja, nečudujem sa, že zavetrili po takej laskomine.
    Maj krásny adventný čas.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, moc pěkné fotky.
    A stav se u mě na blogu. Ajajaj...teď koukám, že Andreya byla rychlejší... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, to je tedy roztomilá medvědí rodinka. I když potkat je na metr zblízka v lese, asi by se mi tak roztomiloučcí nezdáli ;-). Bojim, bojim.
    Vivi

    OdpovědětVymazat