pondělí 11. června 2012

Ocenění


Dostala jsem ocenění od Ajky. Moc krát děkuji za ocenění mého blogu, nesmírně si toho vážím.
Ráda k tobě zase zavítám na  blog, který je stále rozkvetlý kytičkami a načerpám nové inspirace.


Pravidla:
Poděkovaní patří tomu kdo mi ho udělil.
Vyberu dalších pět blogů, které nemají více než 200 členů
Všem oceněným pošlu zprávičku, aby o něm věděli a já si ho vystavím na svém blogu.
Ajka mně postavila před nelehký úkol jak mám vybrat dalších pět blogu.


Ocenění posílám:


Jitce - šikovná švadlenka a v poslední době princezna hačkování


Marceli - úžasná maminka, která to nemá vůbec jednoduché


Elišce - šikovná švadlenka, které mi před nedávnem poslala bezva střih na sukni


Zuzce - umělkyně s papírem


Katce - taky švadlenka a má krásné foto návody

                                                                                               


Ocenění by si zasloužilo spoustu dalších blogu, které ráda navštěvuji.
Pěkné dny Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat