úterý 13. března 2012

Helenčina výměna

I já jsem se zúčastnila jarní výměny u Helenky. Je to pěkný pocit tvořit drobnosti pro další šikulky,  těšit se jak se jim to bude líbit a udělají radost. Helenko děkuji za bezva akci.
Tvořila jsem pro Ajku






Pro mně tvořila Petra, přišel mi balíček s vajíčky, budu mít zásobu vajíček pro koledníky:)
Kdepak ty nedám ty budou jen moje. Petro děkuji.











A tady jeden malý koledník, už mi je zabavuje, budu je muset chránit svým tělem.
Mikuláškovi se tuze líbí a říká:" Maminko já je potřebuji"



3 komentáře:

  1. Šárko, krásné dárečky. Podložka se zajdou je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krasne PW bez jehli...

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, jsem ráda, že balíček v pořádku dorazil a že se vajíčka líbí:-). Ráda jsem ti udělala radost:-). Díky za návštěvu u nás i za chválu kluků;-)

    OdpovědětVymazat