úterý 20. března 2012

První jarní den

Dnes začalo astronomické jaro, u nás se začíná příroda probouzet a teploty jsou velmi příjemné.
Byla jsem nafotit něco málo v přírodě a hlavně nasbírat medvědí česnek, který jíme na několik způsobů.




Zatím se nesměle ukazují první lístky ale postupně zakryjí celou lesní plochu. Pak při vstupu do lesa provoní vzduch po česneku.




Letos vyzkouším nový recept na pesto.
K večeři jsem nachystala syrovou roládu s medvědím česnekem.





Teď trocha jarních kytiček, sněženka podsněžník chráněná-ohrožený druh




V lužním lese se ji daří, sněženková plantáž





Chráněný, nechráněný druh já má hlad a hotovo...





Ladoňka dvojlistá, ohrožený druh, který je chráněn zákonem, kvete modře nebo bíle






Křivatec žlutý





Jedna léčivá bylinka, plícník lékařský - dobrý na kašel, chrapot.





Všem kteří rádi nakouknou na můj blog přeji krásné jaro.




3 komentáře:

  1. Šárko taky přeju krásné jaro:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, i já přeji krásné jaro, fotky jsou úžasné!
    moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, krásné jaro nebo spíš to venku vypadá na léto.... Zírám, jak se vyznáš v bylinkách. ..

    OdpovědětVymazat