pátek 9. března 2012

Každý každému kousek

V říjnu na galerii Marina dvě "Márinky" Ajka a Světluška vymyslely akci " Každý každému kousek".

Je to šitá akce zcela neznámých ale stejně "ulítlých" ženských. Celkem se nás dalo dohromady 12.
Jsem moc ráda, že jsem se této akce zúčastnila a každému přispěla svým kouskem a stala jsem se součástí jejich domácnosti.
Naše skupinka šila Log cabin, topík polštářku nebo i obrázku, kdo si ho na co použije.




Každý si dál středový panel látky a postupně každá z Marinek přišila příslušný pruh a i s "rodným listem" poslaly další švadlence.




Tady jsou rozšité topíky dalších účastnic které ještě čekají na svůj kousek.





To je můj výsledný polštář ke kterému mi přispěly šikovné švadlenky a bude mi děla radost v pokoji.
Holky všem moc děkuji.

1 komentář:

  1. Šári, máte moc krásné topíky a Tvůj polštářek je úžasný. Děkuji, že jste se zapojily, mám velkou radost.
    A taky máš parádní blog - domácí barvu pro děti určo brzy vyzkoušíme.

    Pa Slávka

    OdpovědětVymazat